SEYHAN, 1990 yılında Türkiye'de kurulan ilk rotary kutu kesme kalıbı üreticisidir. Avrupa'dan sağlanan 35 yıllık tecrübeyle Türkiye'deki oluklu mukavva ve ambalaj sektörüne hizmet vermektedir. 1990 yılı öncesi yurtiçindeki büyük grup ve şirketlerin İtalya, Almanya, İngiltere, İspanya vb. ülkelerden ithal ettikleri kutu kesim kalıpları yaklaşık 28 yıldır Türkiye'de SEYHAN tarafından üretilmektedir. Merkezi Eskişehir'de bulunan şirket, üretimini Eskişehir - Bozüyük Karayolu 13. km'de 5.000 m2 kapalı alan, 60.000 m² açık alandaki fabrikasında gerçekleştirmektedir.
1990 - Kuruluş Yılı
1991 - Ofis ve 300 m²’lik atölyede imalata başlandı.
1993 - Talep fazlasını karşılamak ve çalışma sahasını genişletme kararı alındı. Yeni yatırım ihtiyacı, atölyenin karşısındaki araziye 3 katlı binanın inşaasıyla karşılandı.
1994 - Yeni binaya taşınıldı.
1996 - Üretimin merkezden açık alanda inşaası başlayan fabrikaya kaydırılması kararlaştırıldı.
1997 - İlk ikinci el Laser makinesi ve numune makinesi satın alındı.
1998 - Eskişehir - Bozüyük Karayolu 13. km’de (5.000 m² kapalı, 60.000 m² açık alan) tam kapasite üretime geçildi. Otomasyona geçilmesi için gerekli teknolojik altyapı hazırlandı.
2000 - 1. Lasercomb PTSn 3020 R, Plotter HSP 1613 Numune makinesi satın alındı, eski makine elden çıkarıldı.
2002 - 2. Lasercomb PTSn 3020 R,
2002 - 1. Lasercomb Plotter PPS 120 Numune makinesi satın alındı.
2002 - 1. BNLC Robot satın alındı.
2003 - 2. Appel Technoform Easy Bender Robot satın alındı.
2004 - 3. Lasercomb PTSn 3020 R makinesi satın alındı.
2004 - 2. Lasercomb Plotter FPS 3117 Numune makinesi satın alındı.
2004 - Multibender AD320 Robot düz ve rotary bıçak bükme makinesi satın alındı.
2004 - İstanbul Projesi, 2005 yılı başında hayata geçirildi.
2004 - İzmir şubesi açıldı.
2005 - 3. Lasercomb Plotter ProDigi 1613 Numune makinesi satın alındı.
2005 - 4. Appel Technoform Easy Bender Robot satın alındı.
2005 - 5. Servi Form Unica 355 Robot satın alındı.
2005 - 4. Lasercomb MTL 1521 makinesi satın alındı.
2005 - 4. Lasercomb Plotter ProDigi 2113 satın alındı.
2006 - 6., 7., 8. Easy Bender Bıçak Bükme Robotu satın alındı.
2007 - Adana şubesi açıldı.
2007 - 5. Numune Kesim Makinesi DC – 1713 satın alındı.
2007 - ProfiMill M8XL 1600 satın alındı. Counter Plate ve sacların freze işlemleri için otomatik freze makinesi.
2007 - Servi Form RotAx CNC Rotary Bıçak bükme robotu satın alındı.
2007 - Lastiklerin kesimini su jetiyle gerçekleştirmek için Marbach’tan ilk MarbaJet satın alındı.
2008 - Marbach’tan 2. MarbaJet satın alındı.
2008 - Marbach’tan ilk Twin Laser satın alındı.
2009 - İstanbul, İzmir şubeleri merkez bünyesinde toplanarak büyüme sağlandı.
2010 - Lasercomb MTL 1521 ve PTSn 3020 R ile MarbaJet makineleri yurtdışına satıldı.
2011 - Kurucu ortaklardan Ahmet SEYHAN vefat etti.
2011 - Şirketin kurucu ve sahibi Hayrettin SEYHAN vefat etti.
2012-2014 - yılları arasında şirket yeniden yapılandırma sürecine girdi.
2016 - Lasercomb firmasından Neo PTSn lazer makinesi satın alındı.
2017 - ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi’ne ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve TS OHSAS 18001 ISG Yönetim Sistemi entegre edildi.
SEYHAN, ürün kalitesinden asla ödün vermez. Talep edilen ürün ihtiyacını en iyi düzeyde karşılamak amacıyla müşterilerin öncelikleri dikkate alınır. SEYHAN’ın hedef kitlesini oluşturan müşteriler 3 grupta kategorize edilir:
- Her yıl sözleşmesi yenilenen, talebi açıkça belli olan, yaptırdığı işin niteliğini ve ürünü bilen, yüksek tirajlı işler basan kuruluşlar.
- Tüm orta ve küçük ölçekli oluklu mukavva şirketleri, matbaalar, vb. kutu kesim kalıbından önce çizim, tasarım veya numune talebi olan, birinci gruba oranla düşük tirajlı işler için yapılan kalıplar, ikinci müşteri grubunun ihtiyacını karşılar.
- Bu grupta yeni müşterilerin talep ve ihtiyaçları tanımlanır (ürünle ilgili makine parkuru, makine özellikleri vs.) daha sonra birinci ve ikinci gruba dahil edilir.
SEYHAN, iş yaşamının kendi doğal döngüsüne entegre edilecek iletişim yönetimi, kurumun rekabetçi konumlandırmasına gerçek katkıyı 'etik anlayışı, kültürü, vizyonu ve tüm bunları içselleştiren 'kurumsal kimliği' ile yansıtır.
Tüm dünyada ve Avrupa'da sektöre ilişkin yazılı, görsel iletişim araçları takip edilirken, düzenlenen iş gezileri çerçevesinde de yurtdışındaki farklı eğilimlerin, yeniliklerin ve teknolojilerin nabzı tutulmaktadır. Böylece Türkiye'deki pazara ve hedef kitleye yönelik yeni ufuklar ve hedefler belirlenmektedir.
Sektörde ilk olmanın verdiği bilinci, vizyonunda ortaya koyduğu sorumluluk anlayışıyla birleştiren SEYHAN, 'itibar ve güven'e dayalı kurumsal kimliğinin rekabet ortamında da sürdürülebilmesini hedef alır.
Seyhan Karton Ambalaj Kalıp San. Ve Tic. Ltd. Şti.’ ne ait internet sitelerine, elektronik platformlara, uygulamalara veya Şirket tarafından gönderilen elektronik posta iletilerine veya reklamlara erişim sırasında, kullanıcıların bilgisayarına, cep telefonuna, tabletine veya kullanılan diğer cihazlara belirli verilerin kaydedilmesi ve toplanmasını sağlayan küçük veri dosyaları yerleştirilebilmektedir. Bilgisayar ve diğer cihazlara yerleştirilen bu veri dosyaları, çerez, piksel tag, flash cookies ve web işaretçileri olabileceği gibi, veri depolama amaçlı benzeri diğer teknolojiler de olabilecektir. İşbu Politika’da Seyhan Karton Ambalaj Kalıp San. Ve Tic. Ltd. Şti. tarafından kullanılabilecek çerez ve benzeri teknolojileri ifade etmek üzere “çerez” ifadesi kullanılmaktadır. Çerezler aracılığı ile kişisel veri toplanması mümkün olmakla birlikte, çerezler aracılığıyla toplanan her türlü veri kişisel veri niteliği taşımayabilecektir. Bu nedenle çerezler aracılığıyla elde edilen verilerin ancak Türk hukuku çerçevesinde kişisel veri teşkil ettikleri ölçüde, işbu Politika ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında değerlendirileceği dikkate alınmalıdır.
1-Çerez Türleri
Çerezler süre bakımından veya ait oldukları alan adına göre sınıflandırılabilmektedir. Çerezler, süre bakımından sınıflandırılmaları durumunda, oturum çerezleri ve kalıcı çerezler olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Oturum çerezleri, kullanıcının tarayıcıyı kapatması üzerine silinen çerezleri ifade ederken, kalıcı çerezler ise önceden belirlenen bir süre boyunca kullanıcının bilgisayarında/cihazında kalan çerezlerdir. Çerezler ait oldukları alan adına (domain) göre sınıflandırılmaları durumunda ise ilişkili taraf çerezi ve üçüncü kişi çerezi olmak üzere ikiye ayrılır. Ziyaret edilen alan tarafından yerleştirilen çerezler ilişkili taraf çerezleri olarak adlandırılırken, ziyaret edilen farklı bir alan tarafından yerleştirilen çerezler ise üçüncü kişi çerezi olarak ifade edilmektedir. Ziyaret edilen alan dışındaki kişilerin, ziyaret edilen alan üzerinden kullanıcı cihazına çerez yerleştirmeleri durumunda üçüncü kişi çerezi söz konusudur.
2-Çerezlerin Kullanım Amaçları
Seyhan Karton Ambalaj Kalıp San. Ve Tic. Ltd. Şti. internet sitelerinde, platformlarında, uygulamalarında, reklam ve iletilerinde kullandığı çerezlerden, aşağıda belirtilen amaçlar ile faydalanabilmektedir.
a-Operasyonel Amaçlı Kullanımlar: Şirket internet sitesi, platform, uygulama ve hizmetlerinin idaresi ve güvenliği için gerekli gördüğümüz çerezleri kullanabiliriz. Operasyonel amaçlar için kullanılan çerezlere örnek olarak, internet sitesi, uygulama ve platformlarda yer alan fonksiyonlardan yararlanılmasına olanak tanıyan teknolojiler ile bu mecralardaki düzensiz davranışları tespit etmek için kullanılan çerezler gösterilebilir.
b-İşlevselliğe Yönelik Kullanımlar: Şirket internet sitesi, platform, uygulama ve hizmetlerinin kullanımını kolaylaştırmak ve bunları kullanıcılar için özelleştirmek amacıyla çerez kullanabilecektir. İşlevsellik amacıyla kullanan çerezlere, kullanıcı bilgilerini ve tercihlerini hatırlamamızı sağlayan teknolojiler örnek gösterilebilir.
c-Performansa Yönelik Kullanımlar: Şirket internet sitesi, uygulama, platform ve hizmetlerine ilişkin performansın artırılması ve ölçülmesi amacıyla da çerez kullanabilmektedir. Bu amaçla kullanılan çerezlere örnek olarak, kullanıcıların şirket internet sitesi, uygulama, platform ve hizmetlerini nasıl kullandığını anlamamızı ve kullanıcı davranışlarını analiz etmemizi sağlayan çerezler ile gönderdiğimiz iletiler ile etkileşime geçilip geçilmediğini anlamamıza imkân veren teknolojiler gösterilebilir.
d-Reklam Amaçlı Kullanımlar: Şirkete veya üçüncü kişilere ait internet sitesi, platform ve uygulamalar üzerinden, kullanıcıların ilgi alanlarına yönelik reklam ve benzeri içerikleri iletmek amacı ile ilişkili taraf çerezleri ve üçüncü kişi çerezleri kullanabiliriz. Reklam amaçlı kullanımlara örnek olarak, reklamların etkinliğini ölçen çerezler ile belirli bir reklama tıklanıp tıklanmadığını veya reklamın kaç kere görüntülendiğini gösteren çerezler gösterilebilir.
3-Çerezleri Reddetme ve Silme
Çoğu tarayıcı çerez kullanımına izin vermekle birlikte, kullanıcılar diledikleri zaman tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezleri reddedebilir veya silebilir. Ayarların değiştirilmesi yöntemi kullanılan tarayıcıya göre değişmekte olup, çerezlerin nasıl devre dışı bırakılabileceğinin kullanılan tarayıcıya ilişkin hizmet sağlayıcıdan öğrenilmesi gerekmektedir.Çerezlerin devre dışı bırakılması durumunda şirket internet sitesi, uygulama, platform ve hizmetlerinin bazı özelliklerinden yararlanılamaması söz konusu olabilecektir.
4-Yetkili Hizmet SağlayıcılarŞirket internet sitesi, platform ve uygulamaları ile hizmetlerinin yürütülmesi ve tanıtımı için yetkilendirdiğimiz bazı hizmet sağlayıcılardan yardım alabiliriz. Bu hizmet sağlayıcılar da kullanıcıların bilgisayarına/cihazına çerezler ve benzeri teknolojiler (üçüncü kişi çerezleri) yerleştirebilecek ve kullanıcı cihazını tespit etmeye yönelik IP adresi, benzersiz tanımlayıcı (unique identifier) ve cihaz tanımlayıcı gibi bilgileri toplayabilecektir.5-Üçüncü Kişilere Ait Site, Ürün ve HizmetlerŞirket internet siteleri, platform ve uygulamaları, üçüncü kişilere ait internet sitesi, ürün ve hizmetlere ilişkin linkler içerebilir. Söz konusu linkler, üçüncü kişilere ait gizlilik politikalarına tabi olup, üçüncü kişiler ve üçüncü kişilere ait sitelerin Şirket’ten bağımsız olduğu ve şirketin üçüncü kişilerin gizlilik uygulamalarından sorumlu olmadığının farkında olunmalıdır. Link verilen internet sitelerinin ziyaret edilmesi durumunda, bu sitelere ait gizlilik politikalarının okunmasını tavsiye etmekteyiz.Seyhan, oluklu mukavva kesim kalıplarının Türkiye’ deki ilk üreticisi olarak hizmet verdiği kesim kalıpları sektöründe, öncülüğünü sürdürmek adına sürekli eğitimlerle çalışanlarını geliştirir, yenilikleri takip ederek, bilgi ve tecrübe birikimini sektörle paylaşır ve çözüm sunar.
İşletmemiz, kurumsal kimliğini ve kesim kalıplarının kalitesini etkileyen tüm süreçlerde;
Kesim kalıplarıyla ilgili talep ve beklentileri çalışanların katılımıyla en üst seviyede karşılayarak satış öncesi ve sonrasında müşteri memnuniyetini sağlamayı,
Tedarikçilerimiz ve müşterilerimizle birlikte karşılıklı işbirliği ve güven içerisinde çalışarak verimliliği artırmayı,ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi gerekliliklerine uygun çalışarak, kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesini sağlamayı, kalite politikası olarak benimsemiştir.
L